streda 12. septembra 2018

Steny ,čo majú svoju náladu ...aneb 'The MoodyWalls '

...ani neviem, ako mám tieto svoje steny nazvať...dnes letia kadejaké slovíčka, ktoré sa zachytia o ucho či oko človeka. Čokoľvek v i n t a g e, steampunk, c o u n t r y alebo čokoľvek, kde je folklórna krajka...neviem, či je to dobré, či zlé, trochu zdá sa ale, že mnohé iné zostáva nepovšimnuté, nech je to pomenované akokoľvek...



...k týmto maľovaným stenám som sa dostala tak (náhodne ako ku všetkému), že raz som niečo skúšala doma na stene prilepiť,no pokus nevysiel a v stene zostala veľká diera . Skoro až na ulicu (dlhá story 🙈🤭)... Musela som znova improvizovať... 

*A tak to chodí!!! Vždy, keď sa niečo pokaká, musíte zapojiť všetky možné bunky a vymyslieť rýchlo, že čo s tým. Práve v t e d y vzniknú dokonalé veci! *

A tak v záchvate, v pote a slzách musela som do pivnice pre nejaké lepidlo. Tam mi zrazu blyslo. Áno, šak benátske štuky! Drahé a krásne jak fras! Netuším, čo je to fras inak, ale...veď ja si vyrobím svoj! (nie fras, ale štuk). A tak som chvíľu sadla za "juutrubicu" a kukla, čo na to blázni a anarchisti ako ja. Našla som týpka, ktorý si natiahol na špachtľu sáčik a lepidlo sa mu tak zvláštne po pretieraní nalepovalo a vytváralo cencúle na stene... Tie potom jemne prešiel hladítkom a - voila! Stena bola zahladená. Mala rôzne dierky a jamky a bublinky ;)) No tak som skúsila. Precmuchala som to potom už len po svojom pár farbami so špongiou a - aha!




...aaa tak sa zrodila vo mne nová vácheň. Nezastaví ma žiadna krivá stena, prasklina ani stará omietka! Mojou nočnou morou je iba chladná hladká stena 🤭😂

































Takže! Jakže?! 
Využite každú chybu ako príležitosť na niečo nové a originálne.
Kópií je na svete dosť
Pekný dník vám praje šílenec a anarchista !
zZz
f / ig : SioUx Si Atelier
      










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára